ضیافت افطاری دانشگاه ناظر


تاریخ ثبت : ۰۵-۰۴-۹۵    موضوع : اخبار    امتیاز: 0 از 5  ( مجموع آرا : 0)
بازدید : ۷۳۶

در لیالی پر برکت ماه مبارک رمضان و به جهت اطعام بخشی از دانشجویان مستقر در خوابگاه های غیر دولتی و گرد هم آیی مجموعه خوابگاه داران، سرپرستان و مسؤلین مرتبط با نظارت و ارزیابی بویژه مسؤلین شهر مشهد ضیافت افطاری در یک فضای صمیمی در روز پنجشنبه مورخه 4/3 در دانشگاه ناظر برگزار گردید.


در این ضیافت علاوه بر خوابگاه داران محترم و خانواده های آنان و دانشجویان عزیز، معاون سیاسی استانداری و هیئت همراه، دبیر شورای ارزیابی و نظارت، میهمانان مدعو از دانشگاه فردوسی و سایر بخشهای مرتبط با خوابگاه ها، استاد سید هادی عظیمی از اساتید برجسته قم و همچنین خبرنگار روزنامه خراسان حضور داشتند.

در این مراسم معنوی که در محوطه دانشگاه ناظر برگزار گردید  ابتدا همزمان با اذان مغرب نماز جماعت به امامت حجت الاسلام عظیمی برگزار و سپس از میهمانان پذیرایی به عمل آمد.

دانشگاه ناظر ضمن تشکر از حضور فعال و مؤثر مسؤلین، خوابگاه داران محترم و خانواده های آنان و همچنین دانشجویان عزیز در این مراسم باشکوه از مدیران محترم خوابگاها یی که تا کنون در این ایام عزیز با ایجاد جوی صمیمانه، نسبت به اطعام دانشجویان در محل خوابگاه اقدام نموده اند تشکر و قدردانی می نماید.





   پرینت مطلب





ثبت نظر