جلسه معاونین دانشجویی و مدیران منطقه ای کشور در صندوق رفاه


تاریخ ثبت : ۲۰-۰۵-۹۵    موضوع : اخبار    امتیاز: 0 از 5  ( مجموع آرا : 0)
بازدید : ۸۱۰

نشست یک روزه معاونین دانشجویی دانشگاه های منتخب کشور و مدیران منطقه ای در تاریخ 95/5/18 در صندوق رفاه دانشجویی در تهران با مشارکت فعال دانشگاه ناظر  مشهد برگزار گردید.

در این نشست یک روزه معاونین دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور روند تشکیل شورای ارزیابی و نظارت و اقدامات انجام شده و مشکلات موجود را بیان کردند.

در این جلسه اقای یزدان مهر رییس صندوق رفاه دانشجویی با تشکر از اقدامات صورت گرفته پشتیبانی کامل صندوق را از اقدامات صورت گرفته در راستای مصوبات مربوط به خوابگاه های غیر دولتی اعلام و از معاونین دانشجویی خواستند تا در صدور مجوز برای خوابگاه های واجدشرایط اقدام نمایند.ایشان اعلام کردند برابر مصاحبه ای که قبلا انجام گردیده است کلیه خوابگاه های بدون مجوز از شورای نظارت و ارزیابی در ابتدای سال تحصیلی جدید بسته خواهند شد.

در این جلسه توسط دانشگاه ناظر گزارش کاملی از فعالیت های صورت گرفته در راستای دستورالعمل اجرایی خوابگاه های غیر دولتی در شهر مشهد به شرکت کنندگان در جلسه ارائه گردید.

در پایان جناب آقای دکتر تقی زاده معاون تسهیلات صندوق رفاه دانشجویی با اعلام استفاده از فرصت تابستان برای انجام بهبود کارها اعلام کردند کلیه دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی موجود در استان ها موظف به تبعیت از شورای ارزیابی و نظارت بوده و در غیر این صورت و با گزارش شورای تسهیلات آنان قطع خواهد شد.ایشان با بیان اینکه صندوق آمادگی دارد تا به دانشجویان روزانه دانشگاه های دولتی که در خوابگاه های غیر دولتی اسکان می یابندوام پرداخت نماید توجه شورای نظارت و ارزیابی شهر ها را به انجام توانمند سازی خوابگاه داران جلب نمودند.






   پرینت مطلب





ثبت نظر